domingo, 19 de octubre de 2014

*Stars*Fashion en The Boho Culture + VG en FRESH STYLE + Baubles & Gift Look*Me*

Ending the madness boring Sunday and I bring some designs from various events that you can not fail to have in your inventory. From The Boho Culture Fair III I bring an outfit and a gift from the signature * Stars * Fashion * the two designs are mesh and come in various sizes. In Fresh Style you will find helpful sandals signature VG in various colors and are for slink feet. The long skirt I wear is gift Month * Look Me firm and tone bracelets in white and gold are Baubles! (and posts).

Acabando el domingo y estais aburridas os traigo desde varios eventos unos diseños que no podeis dejar de tener en vuestro inventario. Desde The Boho Culture Fair III os traigo un outfit y un regalo de la firma *Stars*Fashion* los dos diseños son mesh y vienen en varias tallas. En Fresh Style podreis encontrar unas sandalias de la firma VG en varios colores y son para pies slink. La falda larga que llevo es regalo de mes de la firma Look*Me y los brazaletes en tono blanco y dorado son de Baubles! (ya posteados).





OUTFIT Y  BLUSA NEGRA:
*Stars*Fashion* Boho  & *Stars*Fashion* Black blouse gift en The Boho Culture Fair III
SANDALIAS:
VG UMA BLUE/BLACK  en FRESH STYLE
BRAZALETES:
Baubles! by Phe DiamondsN'LaceBangles Box en Baubles!
FALDA:
Look*Me*long skirt gift en Look*Me* store


No hay comentarios:

Publicar un comentario